سروای تی

آموزش نصب کارت شبکه به صورت مجازی

برای نصب یک کارت شبکه ی مجازی ابتدا به Control Panel رفته و بر روی گزینه ی Add Hardware کلیک کنید. بعد از زدن دکمه ی Next ، کمی صبر کنید تا کامپیوتر به جست و جوی خودش برای یافتن سخت افزار جدید پایان دهد. بعد از ناکامی در پیدا کردن سخت افزار جدید، از شما سوال می کند آیا واقعا سخت افزار را نصب کرده اید و شما باید به دروغ گزینه ی اول یعنی Yes, I have already connected the hardware را بزنید و سپس ادامه.

در صفحه ی بعد کامپیوتر از شما می خواهد از لیست ظاهر شده سخت افزار مناسب را انتخاب کنید که شما باز هم چنین کاری نمی کنید. میایید در انتهای لیست و گزینه ی Add new hardware device را انتخاب می کنید وNext را میزنید. در صفحه ی بعد گزینه ی دوم یعنی انتخاب سخت افزار به صورت دستی را انتخاب کرده و سپس به صفحه ی بعد میروید. در صفحه ی بعد از بین سخت افزار های رایج، گرینه ی مورد نظر این پست، یعنی Network Adapters را انتخاب کرده و Next را میزنید و کمی صبر می کنید.

در صفحه جدید از قسمت Manufacturer گزینه ی Microsoft و از قسمت Network Adapter گزینه یMicrosoft loopback adapter را انتخاب می کنید و دو بار پی در پی بر روی گزینه ی Next کلیک می کنید. کمی صبر کنید و در پایان بر روی Finish کلیک کنید!

حالا می توانید به قسمت Network connection بروید و با کلیک بر روی Local Area Connection به رویای خود برسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *