خرید سرور ارزان

جهت خرید سرور ارزان نیاز است که اطلاعات کافی را از انواع سرور های داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. علاوه به اطلاعات کافی نیاز است بدانید چه نوع سروری برای شما مناسب است که همین سبب می شود سرور انتخابی شما برای شما بهترین انتخاب باشد.

تاریخ انتشار 

تاریخ انتشار:

تاریخ بروزرسانی :

[vc_row][vc_column][vc_column_text]خرید سرور ارزان

بسیاری از کاربران و صاحبان کسب و کار برای رفع نیاز خود به سرور های اختصاصی با کمترین هزینه احتیاج دارند به عبارتی دیگر خواهان سرور ارزان هستند. اما آیا این امکان پذیر است که سروری خریداری شود با کمترین هزینه و بهترین امکانات؟ ما به شما پاسخ می دهیم بله. به طور کلی سرور ها از جنبه های مختلف مورد دسته بندی هایی قرار می گیرند، انواع سرور ها وجود دارد که خریداری می شود. کاربران در صورتی که به دنبال سروری مناسب هستند باید تمام جوانب را در نظر بگیرند. به عبارتی برای این کار باید اطلاعات کافی در مورد نوع نیاز خود از خرید سرور را داشته باشند. بر این اساس در این مقاله سعی کرده ایم به تفاوت های میان سرور ها بپردازیم تا کاربران بتوانند سرور ارزان را خریداری کنند.

به طور کلی سرور سیستم، پاسخ دهنده به درخواست هایی است که توسط کاربران سایت انجام می شود. سرور ها توسط دیتاسنتر ها داده های موجود در سایت را درون خود نگه داری می کنند. زمانی که کاربر یک هاست را خریداری می کند یک سرور برای host مورد نظر اختصاص داده می شود. براساس نوع سرور ها خدماتی ارائه داده می شود. هر سرور دارای یکی از انواع سیستم عامل ها می باشد. به طور کلی دو نوع سیستم عامل وجود دارد که بر روی سرور ها قرار می گیرد، به نام های ویندوز و لینوکس، برای مدیریت یک سرور و داده هایی که قرار است بر روی آن ذخیره شود، بر روی سرور سیستم عامل نصب می شود. کاربران برای کار با سرور ها تنها نیاز است که با پنل کاربری آشنا باشند. کار با پنل کاربری نیاز به تسلط بر روی کار با سیستم عامل مورد نظر نیست.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”4565″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]انواع سرور ارزان

یکی از دلایلی که بیشتر کاربران به دنبال سرور ارزان قیمت هستند این است که هزینه سرور برای کاربران مهم است. سرور ها  از جنبه تخصیص منابع به چند دسته تقسیم می شوند، سرور اشتراکی و سرور اختصاصی که از انواع سرور ها هستند. منابع توسط سرور ها در اختیار کاربران قرار می گیرند. اما این منابع گاهی به صورت اختصاصی در اختیار آن ها قرار می گیرد، در این شرایط تمام منابع فقط به کاربر مورد نظر تخصیص داده می شود و همین امنیت و سرعت و کارایی را افزایش می دهد. در مواقعی که سرور دارای منابع اشتراکی است، ممکن است همزمان کاربران بخواهند از یک منبع استفاده کنند که این سبب کاهش کارایی می شود. منابع سرور ها شامل web server, database server, mail server, file server , application server, DNS server, media server, proxy server هستند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”4566″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *