سروای تی

مزایای انتخاب هاست اختصاصی برای کسب درآمد بیشتر

مزایای انتخاب هاست اختصاصی
مزایای انتخاب هاست اختصاصی برای کسب درآمد بیشتر

اگر وب سایت شما به کندی بالا می آید و یا در اصطلاح دیر لود می شود و زمان پاسخ طولانی ای دارد، در واقع شما با دست های خود در حال نابود کردن فروش و میزان درآمدتان هستید. امروزه کلید موفقیت برای فروش و تبدیل کاربر به مشتری بیشتر، حاصل ترکیب محتوای موثر با سرعت لودینگ (یا بارگذاری) بالای وب سایت شما است. سرعت وب سایت شما مدت زمان نمایان شدن یک صفحه از وب است، بعد از این که توسط جستجوگر درخواست داده شده باشد.

تحقیقات اخیر نشان می دهند که سرعت بارگذاری وب سایت ها، تاثیر بسزایی روی میزان ترافیک آن ها دارد. بنابراین سرعت وب سایت، اهمیت بسیار بالایی دارد. چنانچه یک وب سایت کند می تواند مشتری ها یا بازدیدکنندگان بالقوه خود را برای همیشه از دست بدهد.

 

یک وب سایت کند منجر به کسب درآمد کمتر می شود

وب سایت های کندتر اغلب نرخ پرش بالا همراه با میزان بازدید و فروش پایین دارند. مطالعات اثبات کرده اند که نیمی از بازدیدکنندگان در صورتی که وب سایت شما در مدت زمان ۳ تا ۶ ثانیه در دسترس نباشد، تصمیم به ترک وب سایت شما خواهند گرفت. درست است که وب سایت کند تنها دلیل کاهش فروش شما نخواهد بود اما بازدیدکنندگان نا امید شده تصویری منفی در مورد کار شما منعکس خواهند کرد.

 

آیا سرعت وب سایت می تواند درآمد را افزایش دهد؟

آیا می دانید برند مشهور جهانی Shopzilla، تنها با بهبود سرعت وب سایت خود از ۶ ثانیه به ۱٫۲ ثانیه، توانست ۱۲ درصد درآمد خود را افزایش دهد؟

این که گوگل سرعت وب سایت شما را همراه با دیگر فاکتورهای رتبه بندی ثبت می کند تا رتبه شما را تعیین کند، اتفاق پنهان و دور از انتظاری نیست. شما می توانید سرعت مرور صفحات خود را با ابزار Google webmaster بررسی کنید.

براساس آخرین فرمول محاسبه شده، شما می توانید با افزایش سرعت وب سایت خود به ازای هر ثانیه، نرخ تبدیل کاربر به مشتری (درصد بازدیدهای یک وب سایت که به خرید منجر می شود) خود را، دو درصد بهبود ببخشید.  Shopzilla،  Amazon، Yahoo و Mozilla با افزایش سرعت بارگذاری صفحات وب سایت خود به زیر ۳ ثانیه توانستند پیشرفت چشمگیری در کار خود داشته باشند.

  • Shopzilla افزایش ۱۲ درصدی درآمد همراه با افزایش ۲۵ درصدی بازدید صفحات داشت.
  • یاهو ۹ درصد افزایش در ترافیک را تجربه کرد.
  • موزیلا با بهینه سازی سرعت مرور صفحه وب تا ۲٫۲ ثانیه سریعتر، به ۶۰ میلیون دانلود دیگر رسید.

چه مقدار سرعت برای وب سایت شما کافی است؟

زمان بارگذاری ایده آل برای یک وب سایت، کمتر از ۳ ثانیه است. اگر وب سایت شما در ۵ ثانیه قابل مشاهده باشد، به نظر می رسد که خوب باشد. حتی اگر این زمان کمتر از ۱۰ ثانیه باشد، می توان آن را نسبتا خوب درنظر گرفت. اما اگر این زمان به بیش از ۱۰ ثانیه برسد، شما رتبه بندی و تبدیل کاربر به مشتری را از دست می دهید. کاهش سرعت وب سایت، معادل با کاهش فروش یا بازدید شما خواهد بود.

چندین ابزار اندازه گرایی برای  ارائه گزارش عملکرد سرعت وب سایت شما همراه با پیشنهاداتی برای بهبود مرور صفحات وب شما وجود دارد. شما می توانید ساختار کد خود را بهینه سازی کنید تا پاسخ های سریع تری دریافت کنید. با این حال شما قطعا نیاز به میزبانی وب (هاست) قدرتمند برای اجرای برنامه و بارگذاری سریع تر وب سایت تان خواهید داشت.

سرور اختصاصی برای افزایش سرعت وب سایت خود انتخاب کنید

سرعت وب سایت عمدتا به معماری صفحات وب شما، پایگاه های داده و سرعت سرورهای هاستینگ یا میزبانی وب شما بستگی دارد. انتخاب هاستی مناسب برای وب سایت شما می تواند رتبه بندی شما را بهبود ببخشد. میزبانی اشتراکی و میزبانی اختصاصی، دو نوع اصلی از خدمات میزبانی آنلاین در دسترس هستند. خدمات اشتراکی دارای قیمت پایین با منابع پایین در دسترس هستند. هاستینگ اشتراکی به منظور ارائه برای وب سایت های کوچک با ترافیک کم طراحی شده است. در طرف مقابل میزبانی اختصاصی گزینه ای با قیمت بالاتر اما در عین حال با قدرت و عملکرد بهتر است.

شرکت ها از تکنولوژی سرور اختصاصی می توانند برای سرعت و قدرت بیشتر استفاده کنند. تمام انواع کسب و کارهای آنلاین در شرایط بحرانی می توانند با استفاده از مزایای هاست اختصاصی سریع و قدرتمند، تحولی در کارشان ایجاد کنند. سرعت سرور ممکن است به یک مشکل تبدیل شود اگر که وب سایت شما در یکی از ارزانترین سرویس های میزبانی اشتراکی یا VPS که وظیفه نگهداری صدها وب سایت را دارد، قرار داشته باشد. میزبانی اشتراکی نمی تواند سرعت و قابلیت اطمینان واقعی خود را ارائه دهد؛ زیرا منابع آن توسط وب سایت های میزبانی شده بسیاری روی یک رایانه به اشتراک گذاشته می شوند. اگر وب سایت کسب و کار، برنامه تلفن همراه یا یک وب سایت خدمات حرفه ای دارید، انتخاب یک هاست اختصاصی پرسرعت می تواند در رتبه بندی وب سایت های موتورهای جستجو برای شما تفاوت ایجاد کند.

مزایای انتخاب هاست اختصاصی برای داشتن وب سایتی پرسرعت

۱- وب سایت شما سریع تر بارگذاری (لود) خواهد شد.

سرور اختصاصی، یک ماشین قدرتمند طراحی شده و پیکربندی شده برای اجرای فرایندها در سریع ترین حالت ممکن است. هاستینگ اختصاصی دارای زیرساخت ها، پهنای باند و منابع قابل اطمینان تری در مقایسه با سایر سرویس های میزبانی است. هاست اختصاصی سبب می شود وب سایت شما سریع تر اجرا شود و افزایش قابل توجهی در سرعت بارگذاری صفحات وب سایت شما ایجاد شود.

۲- وب سایت شما ایمن تر خواهد بود.

یکی دیگر از مزایای مهم میزبانی اختصاصی، امنیت اطلاعات کسب و کار شما است. معمولا هکرها با قرار دادن یک وب سایت ضعیف شده در مجاورت محیط هاست اشتراکی، موفق به هک کردن وب سایت می شوند. از مزایای سرور اختصاصی این است که اگر شما سختی کد خود را برای آسیب پذیری های رایج تست کرده اید، می توانید به راحتی سرور خود را برای امنیت و ایمنی بیشتر قفل کنید.

۳- وب سایت شما ترافیک بیشتری تجربه خواهد کرد.

اگر یک وب سایت محبوب و پربازدید دارید یا این که کسب و کار خود را در وب سایتتان تبلیغ می کنید، ممکن است در زمان های خاص شاهد افزایش ناگهانی ترافیک باشید. سرور اختصاصی، شما را قادر می سازد تا بدون کاهش سرعت، حجم ترافیک بالایی را کنترل کنید. اگر شما کد و سرور خود را بهینه کرده اید، در بهترین موقعیت برای مدیریت ترافیکی سریع تر و روان تر قرار خواهید داشت.

حالا که به این موضوع بسیار مهم پی بردید به شما پیشنهاد میکنیم از پکیجهای ما دیدن بفرمائید تا کسب و کار خود را رونق دهید

سرور اختصاصی 

میزبانی وب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *