25 درصد تخفیف سرور مجازی ایران کد تخفیف : irani

سوالات متداول در مورد هاست رایگان

تاریخ انتشار 

تاریخ انتشار:

تاریخ بروزرسانی :

سوالات متداول در مورد هاست رایگان

سوالات متداول در مورد هاست رایگان

اولین قدم برای ایجاد و راه اندازی یک کسب و کار آنلاین این است که یک وب سایت داشته باشید. برای انجام این کار، شما باید یک ارائه دهنده میزبانی وب (هاست) را پیدا کنید که داده های شما را در اینترنت ذخیره و به اشتراک بگذارد. بودجه ی شما ممکن است در پیدا کردن ارائه دهنده میزبانی وب مورد نظرتان نقش موثری داشته باشد؛ گزینه ای مناسب برای کسانی که دارای بودجه ای محدود هستند انتخاب یک میزبانی وب رایگان است. اغلب هنگام شنیدن اصطلاح “رایگان” دچار شک و تردید شده و سوالاتی برای شان پیش می آید.

به منظور روشن شدن موضوع، در زیر برخی از سوالات متداول در مورد این نوع از میزبانی وب آورده شده است.

آیا واقعا رایگان است؟

 

اولین سوالی که در مورد این نوع پیشنهاد به وجود می آید این است که مگر می شود واقعا رایگان باشد. به هر حال چنین چیزی در دوران امروز به خصوص در حوزه هاستینگ عجیب به نظر می رسد. این سرویس ممکن است از لحاظ مالی رایگان باشد یعنی شرکت هایی که ارائه دهنده میزبانی وب رایگان می باشند معمولا هزینه ای را دریافت نمی کنند و ثبت نام نیز رایگان است. اما چطور ممکن است؟ ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب رایگان، پول خود را در واقع از طریق  تبلیغات و بنرهای آنلاین بسیاری که روی سایت شما قرار می دهند کسب می کنند. ممکن است شما از این روش چند دلار صرفه جویی کنید اما این هزینه را جایی دیگر پرداخت خواهید کرد.

 

مزایا و معایب میزبانی وب رایگان چیست؟

 

علاوه بر این که این سرویس رایگان است همچنین این نوع میزبانی وب به کاربران اجازه می دهد تا چندین وب سایت را ایجاد و راه اندازی کنند. که این می تواند نقطه شروع خوبی برای مبتدیانی باشد که به دنبال راه اندازی وب سایت خود هستند. از آنجا که این سرویس رایگان است، دانش آموزان طراحی وب می توانند از این سایت های میزبانی وب رایگان برای شکوفایی مهارت های خود استفاده کنند و از ساختن وب سایت ها در زمینه های مختلف تجربه کسب کنند.

 

از سوی دیگر، یکی از معایب میزبانی وب رایگان این است که شما نمی توانید نام دامنه مختص به خود را داشته باشید. اگر شما قصد حضوری قدرتمند در کسب و کار آنلاین داشته باشید، داشتن یک نام دامنه اختصاصی بسیار موضوع مهمی است. این یکی از ضعف های میزبانی وب رایگان است که در آن شما فقط یک زیر دامنه خواهید داشت. همچنین عدم پشتیبانی فنی و مشتری مداری در یک محیط میزبان وب رایگان وجود دارد. این به این معنی است که در مواردی که وبسایت شما دچار مشکلات فنی می شود، حل این مشکل ممکن است طولانی شود.

 

کدام یک را باید انتخاب کنم؟

 

بهترین راه پاسخ دادن به این سوال این است که ابتدا اهداف و انگیزه های خود را در راه اندازی وب سایت تعیین کنید. اگر این کار فقط برای به اشتراک گذاری تصاویر و یا داشتن یک محیط آنلاین شخصی است، پس یک میزبان وب رایگان یک ایده و راه حل نسبتا خوب برای شما است. اما برای حرفه ای هایی که به دنبال بازاریابی خدمات یا کسب و کارهایی هستند که قصد دارند شرکت خود را به صورت آنلاین راه اندازی کنند، ارائه دهنده میزبانی وب غیر رایگان انتخاب بسیار بهتری است.

شرکت سروای تی اقدام به ارائه ی هاست پولی خود بصورت رایگان نموده است

هاست سی پنل رایگان دقیقا مانند هاست های پولی ما هست و همه امکانات از جمله بکاب روزانه پشتیبانی کاملا رایگان انتقال رایگان و… را دارا میباشد این پکیج صرفا برای کمک به وب مستران میباشد و نیاز نیست در سایت شما بنری یا تبلیغی از ما باشد . همچنین شما میتوانید از دامنه اختصاصی خود استفاده کنید . جهت بررسی و مشاهده هاست سیپنل رایگان به لینک زیر مراجعه بفرمائید هاست سیپنل رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *