سروای تی

هاست سیپنل رایگان چیست؟

یکی از انواع هاست ها، هاست لینوکس است. هاست سیپنل رایگان یک اپلیکیشن تحت وب است بر روی سرور های لینوکسی نصب می شود. کاربران از طریق هاست سیپنل می توانند سرور را مدیریت کنند و داده ها را بر روی هاست سیپنل بارگذاری کنند.کاربران برای انتخاب پنل کاربری مناسب باید در مورد انواع پنل های کاربری تحت وب اطلاعات لازم را داشته باشند.

هاست سیپنل رایگان چیست؟

هاست سیپنل   یک کنترل پنل تحت وب می باشد، از هاست سیپنل  جهت بارگذاری داده سایت ها استفاده می شود. سیپنل یک اپلیکیشن است با این تفاوت که این اپلیکیشن تحت وب می باشد. این نوع تنها بر روی سرور هایی با سیستم عامل لینوکس نصب می شود و یکی از محبوب ترین پنلهای های تحت وب هاستینگ است. به طور کلی توسط کنترل پنل های می توانید اطلاعاتی که بر روی آن بارگذاری کنید و مدیریت کنید. اگر شما تصمیم به کار با هاست سیپنل رایگان دارید باید اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید تا با مشکلی روبرو نشوید.

word image هاست سیپنل رایگان

نکته مهم که پیش از استفاده از هاست سیپنل رایگان باید بدانید این است که آیا هاست سیپنل رایگان برای سرور شما مناسب است یا خیر؟ سیپنل تنها بر روی سرور های لینوکسی نصب می شود، سرور های لینوکسی به سرور هایی گفته می شود که سیستم عامل لینوکس بر روی آن ها نصب شده است اما به این معنا نیست که نیاز به اطلاعاتی در مورد سیستم عامل لینوکس داشته باشید تا بتوانید با کنترل پنل های لینوکسی کار کنید.

 

یکی دیگر از پنلهای هاستینگ دایرکت ادمین است. دایرکت ادمین به راحتی بر روی هسته لینوکس سرور نصب می شود. این هاست به دلیل این که هیچگونه محدودیتی برای کاربران ایرانی ندارد به خوبی بر روی لینوکس کانفیگ می شود. نسبت به سایر کنترل پنل ها این نوع دارای سرعت بالاتری است و به راحتی از طریق آن می توانید به داده ها به صورت فیزیکی دسترسی داشته باشید.

word image 1 هاست لایت اسپید

در مورد هاست لایت اسپید باید بدانید که یک نوع وب سرور است. وب سرور هاست لایت اسپید به گونه ای طراحی شده است که عملکرد و سرعت بالایی دارد. وب سرور لایت اسپید به خاطر سرعت بالا به راحتی قابلیت نصب را دارد و این سبب می شود تا کاربران یا صاحبان کسب و کار بتوانند سیستم خود را به هاست لایت اسپید مجهز کنند. از این سرویس برای محتوا های استاتیک نیز استفاده می شود. پس از ورژن ۳ لایت اسپید به صورت پیوسته و مفید در کنار وب هاستینگ ها قرار گرفته است و از هاست سیپنل و هاست دایرکت ادمین به خوبی پشتیبانی کرده است. این سرویس علاوه بر این که گفتیم سرعت بالایی دارد، از نظر امنیت نیز بسیار قابل اعتماد بوده است.

تمامی مواردی که به آن اشاره نمودیم در سایت www.sarv-it.com قرار دارد و شما می توانید علاوه بر خرید آن ها از پشتیبانی کارشناسان ما بهره مند شوید.

word image هاست سیپنل رایگان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *