رفع خطای An internal error has occurred

تاریخ انتشار 

تاریخ انتشار:

تاریخ بروزرسانی :

رفع خطای An internal error has occurred

بتازگی اکثر کاربران وی پی اس های ویندوزی گاها ممکن است با پیغام An internal error has occurred هنگام ریموت شدن برخورد کنند ، اما هنگامی که این خطا را در هنگام ریموت شدن به سرور مشاهده میکنیم چند سوال به ذهن ما میرسد که علت این خطا چیست ؟ ، آیا سرور دچار قطعی شده؟ ، آیا مشکل از سرور هست و سرور دارای قطعی می باشد یا مشکل از اینترنت و سیستم کاربر می باشد؟ ، در این آموزش به کلیه این سوالات پاسخ خواهیم داد و نحوه رفع این خطا می پردازیم.

دلایل مشکل An internal error has occurred

An Internal Error Has Occurred RDC

ریموت دسکتاپ با پورت پیشفرض 3389 در دسترس می باشد و زمانی که ای پی سرور شما فعال و قابل دسترس در اینترنت است هکر ها یا گروه های هکری که اکثرا بصورت گسترده دست حملات سایبری میزنند توسط پورت اسکن پورت های فعال ای پی های سرورهای ویندوزی را دریافت میکنند و توسط ربات های کرکر تلاش برای کرک کردن پسورد ویندوز با پسورد لیست های هوشمند می کنند که اگر پسورد ریموت شما ساده باشد و فایروال سیستم امنیتی ویندوز غیر فعال باشد براحتی می توانند سرور شما را هک کنند.

اما زمانی که فایروال سرور شما فعال باشد و سرور شما دارای پسورد امن و قوی باشد هنگام حملات سایبری در مقابل تلاش ربات های کرک پسورد ، سیستم امنیتی ویندوز واکنش نشان داده و از ورود هرگونه ورود به ریموت خودداری می کند و درنتیجه هنگام ریموت شدن با ارور An internal error has occurred روبرو خواهید شد ، ممکن است با یک ریبوت ساده مشکل برطرف شود هنگامی که این ارور را مشاهده میکنید اما ساعتی بعد بدلیل تکرار حملات سایبری روی ریموت دسکتاپ این مشکل دوباره تکرار خواهد شد.

توصیه اول بروزرسانی

در ابتدا توصیه می شود قبل از انجام موارد آموزش داده برای برطرف نمودن مشکل خطای فوق ویندوز سرور خود را بروز رسانی نمایید ، در آپدیت های منتشر شده توسط مایکروسافت تا حد چشمگیری این باگ ویندوز برطرف شده و طبق تجربه این خطا بر روی ویندوز های آپدیت شده مجدد رخ نداده و کامل برطرف شده و خطای فوق بیشتر در ویندوز هایی رخ می دهد که بروز رسانی بر روی آنها انجام نشده است.

An internal error has occurred رفع کنیم

برای اینکه خطای An internal error has occurred را رفع کنیم و براحتی بتوانیم به سرور ویندوزی ریموت شویم ساده ترین و بهترین راه حل تغییر پورت ریموت دسکتاپ می باشد ، با تغییر پورت ریموت دسکتاپ به پورت جدید تلاش ربات های کرک پسورد بی نتیجه خواهد ماند و شما براحتی می توانید همیشه به سرور خود وارد شوید.

1- برای تغییر پورت ریموت دسکتاپ دستور “regedit” را در CMD و یا RUN ویندوز وارد کنید.

2- در پنجره Registry Editor به مسیر زیر وارد شوید.

HKEY_LOCAL_MACHINESystemCurrentControlSetControlTerminalServerWinStationsRDP-TcpPortNumber

An internal error has occurred 2

3- فایل Port Number را ویرایش کنید و در حالت Decimal عدد پورت مورد نظر خود را وارد کنید ، مثلا 1370 .

حتما پورتی که به عنوان پورت ریمت قرار دادید در فایروال ویندوز باز کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *