1 فروردین تا 31 فروردین با تخفیفات ویژه

تخفیفات عید نوروز

چگونه با انتخاب یک هاست ابری به نجات محیط زیست کمک کنیم

چگونه با انتخاب یک هاست ابری به نجات محیط زیست کمک کنیم
چگونه با انتخاب یک هاست ابری به نجات محیط زیست کمک کنیم
چگونه با انتخاب یک هاست ابری به نجات محیط زیست کمک کنیم

هاست ابری (همان میزبان ابری یا هاست کلود) در سال های اخیر به دلیل مزایای خیلی خوبی که دارد، بسیار محبوب و پر استفاده شده است. با توجه به اینکه این میزبان ابری، اخیرا فراگیر شده، احتمالا سوالات زیادی در مورد آن دارید. اما به طور خلاصه بدانید، هاست ابری یک میزبان انعطاف پذیر، مقیاس پذیر، اقتصادی، سریع، ایمن و با کارایی بالا برای کسب و کار اینترنتی شما با مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد خواهد بود.

اگر شما قصد دارید یک وب سایت راه اندازی کنید و همچنین جز افرادی هستید که نسبت به محیط زیست و سلامتی سیاره ای که داخلش زندگی می کنیم، احساس مسئولیت می کنید و به دنبال یک میزبان وب (هاست) با بالاترین کارایی برای وب سایت خود می باشید، هاست ابری (Cloud hosting) پیشنهاد خوبی برای شما خواهد بود. محاسبات ابری فواید محیط زیستی زیادی دارند اما  سایر هاست های قدیمی به این شکل نیستند و مزایای هاست ابری را ندارند.

در ابتدا و مهم تر از همه باید گفت که ابر یا کلود بر پایه اشتراک گذاری منابع است. بدیهی است که اگر یک سازمان، یک مرکز داده بزرگ را برای اشتراک منابعش انتخاب کند در مقایسه با  حالتی که صدها کسب و کار از مراکز داده کوچک خودشان استفاده کنند، ضرر کمتری به محیط زیست وارد می شود. با توجه به ماهیت خود، مراکز داده های ابری بزرگ، بهره وری بیشتری دارند و سیستم هزینه ای مدرن تر و کاربر پسندتری دارند چرا که شما به ازای منابعی که استفاده می کنید، هزینه پرداخت خواهید نمود. در حالی که شرکت هایی که از مراکز داده کوچکتر استفاده می کنند، چنین امتیازاتی نخواهند داشت.

بدیهی است که محاسبات ابری، تعداد سرورهای مورد استفاده را کاهش می دهد. در حالی که مشتریانی که از هاست اشتراکی و اختصاصی استفاده می کنند، اغلب نیاز به اجاره یا خرید سرورهای اضافی برای مدیریت نواسانات ترافیک شان دارند. مراکز داده ارائه دهنده ی هاست ابری، می توانند منابع را در هر جایی که مورد نیاز است، بدون نیاز به راه اندازی و خنک سازی دستگاه ها یا ماشین های اضافی اختصاص دهند. در نتیجه، این موضوع به خودی خود باعث کاهش CO2 در جو می شود. با استفاده از محاسبات ابری، سازمان های بزرگ می توانند اثرات کربن تولید شده توسط خود را تا هزاران تن CO2 در سال کاهش دهند.

مجددا عنوان می کنیم، برای صاحبان وب سایتی که در مورد موضوع محیط زیست دغدغه دارند، یک امر واجب ،یافتن یک ارائه دهنده میزبان ابری با گواهینامه محصولات سازگار با محیط زیست یا در اصطلاح محصولات سبز می باشد.

اگر میخواهد کسب کار خود را با راه اندازی سایت بسیار خوب و امنیت بالا شروع کنید از هاست لینوکس ما دیدن کنید لینک مشاهده هاست لینوکس سیپنل

 اگر شما به دنبال یک ارائه دهنده کاملا سبز هستید، باید به دنبال فردی باشید که از انرژی های تجدیدپذیر مانند انرژی گرمایی زمین، انرژی خورشیدی و باد استفاده می کند. شما همچنین باید بدانید مرکز داده ارائه دهنده ی شما، بازده محیط زیستی را تا چه اندازه بالا برده است. جزئیات را دریافت کنید. اگر یک میزبان وب واقعا سبز یا سازگار با محیط زیست باشد، در اینکه سخت افزارها و فرآیندهای سازگار با محیط زیست خود را نشان دهند، ایرادی نخواهند دید. به ویژه، شما باید تعیین کنید که چه تعداد از سرورهای ارائه دهنده، به طور کامل و بهینه استفاده می شوند. نرخ های بهره وری بیش از ۷۰٪ در کنار گواهینامه های Energy Star و LEED نشان دهنده ی یک ارائه دهنده ی هاست واجد شرایط خدمات سبز و سازگار با محیط زیست است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *