25 درصد تخفیف سرور مجازی ایران کد تخفیف : irani

8 نکته کاربردی برای راهنمای خرید سرور ابری

در صورتی که فردی بتواند از یک راهنمای خرید سرور ابری مناسب بهره ببرد بسیار می تواند در انجام امورات مربوط به دنیای دیجیتال موفق باشد.

تاریخ انتشار 

تاریخ انتشار:

تاریخ بروزرسانی :

راهنمای خرید سرور ابری

مقدمه:

دنیای امروز دنیای دیجیتال می باشد. تمامی امور چه بخواهیم و یا نخواهیم به این دنیا گره خورده است. یکی مهمترین موارد موجود در این دنیای دیجیتال بحث فضا و حجم مورد استفاده کاربران می باشد. در صورتی که فردی بتواند از یک راهنمای خرید سرور ابری مناسب بهره  ببرد موضوع فضا و حجم برای دیتاها و اطلاعات شخص کاملا حل شده خواهد بود. سرور ابری از زمان مطرح شدن توانست به سرعت محبوب شده و جای خود در میان متخصصان فضای مجازی باز کند. 

یکی از مهمترین موضوعات در راهنمای خرید سرور ابری تعریف سرور ابری می باشد؟

سرور ابری چیست؟ Cloud Server یکی سرور می باشد که در آن اطلاعات و دیتاهای کاربر به جای ذخیره شدن در یک سرور در چندین سرور ذخیره می شود. این سرور ها در مکان های مختلف قرار دارند و در صورت خرابی یکی از این سرور ها به راحتی می توان از بکاپ های دیگر که بر روی سرور های مختلف قرار دارد استفاده کرد. این سرور های متفاوت دارای یک کنترل پنل مشترک هستند. یکی بزرگترین و مشهورترین شرکت هایی که ارائه دهنده این نوع سرور ها می باشد شرکت آمازون است.

راهنمای خرید سرور ابری
8 نکته کاربردی برای راهنمای خرید سرور ابری 4

مزایای سرور ابری که در راهنمای خرید سرور ابری باید به آن توجه داشته باشیم؟

سرور ابری امروزه بیشترین استفاده را در بین شرکت ها و کاربران دارد. در این بخش به دلایل این محبوبیت اشاره خواهیم کرد:

  1. در راهنمای خرید سرور ابری به یکی از مهمترین مواردی که در خصوص ویژگی های سرور ها اشاره شده است موضوع امنیت بالا و سرعت جایگزینی سرور های ابری می باشد. در این نوع سرورها به دلیل اینکه اطلاعات شما در چندین سرور ذخیره شده است و این سرور ها از لحاظ موقعیت مکانی با هم متفاوت هستند به همین دلیل هم از لحاظ سرعت و هم از لحاظ امنیت این سرور ها از سایر سیستم های مشابه بهتر هستند.
  2. اقتصادی بودن: با توجه به اینکه هسته اصلی این سرورها اشتراکی می باشد. علاوه بر آن  ماهیت این سرور ها مجازی است و نیازی به سرور فیزیکی نیست در نتیجه هزینه نگهداری و انرژی نیز نخواهد داشت.
  3. در راهنمای خرید سرور ابری به این مورد نیز اشاره شده است که از این فضا علاوه بر سرور به عنوان سک صندوق امن برای نگهداری اطلاعات نیز می توان استفاده کرد.  
  4. قابلیت ارتقاء و تعیین مقیاس: این نوع سرور ها با توجه به درخواست کاربران قابلیت گسترش، محدود سازی و همچنین در اختیار قرار دادن خدمات و پکیج های مختلف برای کاربران را دارد.
  5. عملکرد این سرور دقیقا شبیه به سرور های فیزیکی بوده و هیچ محدودیت عملکردی در این نوع سرور وجود ندارد.
مزایای سرور ابری که در راهنمای خرید سرور ابری
8 نکته کاربردی برای راهنمای خرید سرور ابری 5

8 نکته کلیدی برای راهنمای خرید سرور ابری:

برای شرکت های اینترنتی و تمامی شرکت هایی که با دیتا و اطلاعات سروکار دارند یکی از مهمترین موارد انتخاب سرور می باشد. در این بخش به نکاتی که باید در هنگام خرید سرور ابری در ایران مد نظر داشته باشید اشاره خواهیم کرد:

  1. داشتن UPTIME بالا: در تمامی راهنمای خرید سرور ابری این مورد را یکی از مهمترین موارد برای خرید در نظر گرفته اند. این مورد به حداکثر زمان در دسترس قرار گرفتن سرور بعد از قطعی برق یا اختلال اینترنتی اطلاق می شود. هرچه این زمان  کمتر باشد سرور ما از کیفیت بهتری برخوردار می باشد. معمولا این مورد با درصد بیان می شود. معمولا درصد ایده آل برای این منظور 99 درصد می باشد. 
  2. سرعت سرور: این مورد یکی از بدیهیات یک سرور ایده آل می باشد. منظور از سرعت، سرعت در اختیار قرار دادن اطلاعات برای کاربران می باشد. هرچه تایم این مورد کمتر باشد باعث افزایش رضایتمندی کاربران خواهد شد.
  3. در راهنمای خرید سرور ابری در ایران بایستی حتما پشتیبانی و خدمات پس از فروش را هم مد نظر داشته باشید. با توجه به اینکه سرور ابری سروری است که توسط شخص دیگر اداره می شود  و شما تنها از بستر آن استفاده می کنید باید شرکتی را انتخاب نمایید تا در زمان مشکل و بحران به راحتی بتواند با آنها ارتباط برقرار کنید. این دسترسی بایستی آسان و در طول تمام ساعات شبانه روز باشد. 
  4. قیمت: هزینه در تمام موارد و کار های اقتصادی مطرح می باشد. هرچقدر شما بتوانید امکانات مناسبی را با قیمت و هزینه کمتر در اختیار داشته باشید برای کسب و کار شما بهتر خواهد بود.
  5. ظرفیت: یک سرور خوب بایستی محدودیتی در ارائه ظرفیت و فضا برای کاربران خود نداشته باشید. حتی در صورت نیاز فضای اضافی در اختیار مشتریان خود قرار دهد.
کارایی نامحدود سرور مجازی ابری
8 نکته کاربردی برای راهنمای خرید سرور ابری 6

از دیگر ویژگی های یک سرور ابری  عالی بر اساس راهنمای خرید سرور ابری  به موارد زیر می توان اشاره کرد: 

  • برای تمامی سیستم های عامل روتین موجود در بازار سرور مناسب داشته باشد. 
  • پهنای باند مناسب داشته باشد. معمولا بهترین پهنای باند برای این نوع سرور ها پهنای باند نامحدود می باشد. 
  • در راهنمای خرید سرور ابری یکی از مهمترین موارد برای یک شرکت مناسب فروش سرور ابری داشتن سرور در تمامی نقاط جهان می باشد. در این حالت اطلاعات شما در تمام نقاط جهان با سرعت و امنیت بالا در دسترس شما خواهد بود.

چگونه یک سرور مجازی ابری خرید کنیم ؟

برای خرید یک سرور ابری مناسب و متناسب با احتیاج خود علاوه بر استفاده از یک راهنمای خرید سرور ابری باید از یک شرکت مطمئن و با سابقه این خرید را انجام دهیم. این شرکت علاوه بر سابقه بایستی دارای یک اکیپ پشتیبانی حرفه ای و قوی باشد. همچنین در اکثر نقاط کشور و دنیا دارای سرو باشد. همچنین از Bandwidth، آپ تایم و سرعت مناسب برخوردار باشد. پیشنهاد ما به شما سرور ابری فرانسه دیتاسنتر بزرگ OVH ارائه میشود. شرکت ما علاوه بر سابقه 11 ساله حضور در بازار دیجیتال دارای و دارا بودن تمامی موارد ذکر شده در راهنمای خرید سرور ابری دارای ویژگی های منحصر بفرد زیر می باشد:

  1. داشتن سیستم سخت افزاری به روز و با کیفیت و سرعت بالا
  2. داشتن پهنای باند نامحدود برای تمامی سرور های موجود
  3. دارا بودن سرور در بهترین کشور های اروپایی و کشور آمریکا 
  4. دارا بودن یک تیم حرفه ای پشتیبانی با مانیتورینگ 24 ساعته 
  5. داشتن سیستم مشاوره آنلاین با قابلیت مشاوره رایگان قبل از خرید
  6. داشتن قیمت مناسب و رقابتی 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *