زیرساخت های مناسب برای راه اندازی کسب و کار ریسلری

تاریخ انتشار 

تاریخ انتشار:

تاریخ بروزرسانی :

زیرساخت های مناسب برای راه اندازی کسب و کار ریسلری

انتخاب ارائه دهنده میزبانی مناسب برای کسب و کار شما می تواند برای هر کسی که با زیرساخت های سرور و ظرافت های آن آشنا نیست، تجربه ای سخت باشد. در اینجا دستورالعمل هایی که به شما در انتخاب زیرساختی مناسب برای کسب و کار ریسلری (نمایندگی فروش هاست) شما کمک خواهند کرد را شرح می دهیم.

 

توانایی های سرور

 

سرورها یکی از ابتدایی ترین و مهم ترین عوامل برای یک کسب و کار آنلاین. به حساب می آیند. اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده خدمات میزبانی وب  شما خدمات زیر را ارائه می دهد:

 

  • قدرت و بکاپ بی وقفه
  • خنک سازی کارا
  • برندهای سخت افزاری خاص مورد نیاز
  • پشتیبانی فنی

 

پشتیبانی زبان / پلت فرم

 

دو مورد از رایج ترین بسته های میزبانی وب ارائه شده توسط شرکت ها عبارتند از: میزبانی ویندوز و میزبانی لینوکس.

 

لینوکس از آن جهت که منبع باز است، بسیار محبوب و مشهور است و نسبتا ارزان تر می باشد. علاوه بر این، ایجاد وب سایت ها در لینوکس آسان تر است به همین دلیل یکی از محبوب ترین سیستم عامل های موجود برای توسعه دهندگان وب است.

 

78

زیرساخت های مناسب برای راه اندازی کسب و کار ریسلری

ثبات کسب و کار

 

با وجود نوآوری های تکنولوژیکی که به سرعت در حال ایجاد تغییر بازار نیز می باشد، ثبات کسب و کار باید یک رویه ی مهم برای هر سازمان باشد. زیرساخت ساده و موثر، یک گردش کار کارآمد را ایجاد می کند. با تغییرات مداوم و پویا در کسب و کار، مهم است که بتوانیم با توجه به زیرساخت های میزبانی وب، سازگار شویم.

 

برای مثال، تغییر در طراحی یا مفهوم یک وب سایت، مانند افزودن یک ماژول تجارت الکترونیک، باید به سرعت با تمام خدمات و پشتیبانی ارائه شده به مشتری انجام شود. پس به طور کلی باید شرایطی برای انطباق با چنین تغییرات تجاری وجود داشته باشد. در غير اينصورت، شما ضرر و زیان متحمل مي شويد و به دلیل ضعف و کندی در ارائه خدمات ریسلری خود، شهرت منفی کسب می کنيد.

 

 

معادله هزینه

 

هزینه یک عامل مهم در انتخاب یک طرح خدماتی است. شما باید کسب و کار تولید شده، نوع سرور مورد استفاده، امنیت، پشتیبانی، زیرساخت، نیازهای کسب و کار و هر گونه خدمات اضافی را به حساب آورید.

 

یک کسب و کار ریسلری (نمایندگی فروش هاست) با زیرساخت های مناسب یک پیشنهاد جذاب برای مشتریان آینده نگر است. علاوه بر این، دامنه وسیعی برای گسترش کسب و کار و کمک به حداکثر رساندن پتانسیل درآمد فراهم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *