1 فروردین تا 31 فروردین با تخفیفات ویژه

تخفیفات عید نوروز

ریسلری هاستینگ یا Reseller Hosting چیست و چگونه می توان از آن کسب درآمد کرد؟

ریسلری هاستینگ یا Reseller Hosting چیست و چگونه می توان از آن کسب درآمد کرد؟
ریسلری هاستینگ یا Reseller Hosting چیست و چگونه می توان از آن کسب درآمد کرد؟
ریسلری هاستینگ یا Reseller Hosting چیست و چگونه می توان از آن کسب درآمد کرد؟

درک مفهموم ریسلری هاستینگ می تواند به شما کمک کند تا متوجه شوید چه نوع هاستی برای شما مناسب تر است. این نوع از هاستینگ یا خدمات هاست، هدف متفاوت تری نسبت به VPS یا هاست اختصاصی دارد. یک ریسلر یا نماینده فروش هاست، بسیار با کسی که تنها قصد ایجاد وب سایت و وبلاگ دارد تفاوت دارد.

 

تعریفی از ریسلر هاستینگ یا نماینده فروش میزبان

ریسلر هاستینگ در واقع یک یک نوع از خدمات میزبانی است که در آن فرد نماینده یا ریسلر شرکت با خرید اکانت از یک شرکت ارائه دهنده هاست، با فروش فضای هارد دیسک و پهنای باند به شخص سومی، از سود حاصل از فروش، کسب درآمد می کند. به طور کلی این فرد به عنوان نماینده ی فروش میزبان، مقدار اختصاص داده شده ای از فضای هارد دیسک و پهنای باند دارد که می تواند با تقسیم و فروش آن به دیگران از شرکت، سود فروش بگیرد.

ریسلرها  ممکن است یک سرور اختصاصی را اجاره کنند یا این که ممکن است از نوع دیگری از بسته های ریسلری برای کسب و کار خود استفاده کنند. به طور معمول، فضا به خوشه هایی تقسیم می شود و صاحب حساب یک یا دو خوشه را برای میزبانی خود حفظ خواهد کرد و مابقی را به صورت هاست اشتراکی، VPS یا اختصاصی به دیگران به فروش می رساند.

چرا شما باید ریسلری هاستینگ را در نظر بگیرید؟

گاهی اوقات نماینده فروش میزبان شدن انتخاب مناسبی است و گاهی اوقات غیر ضروری است. یکی از بزرگترین مزایای استفاده از نمایندگی فروش میزبان، توانایی جبران هزینه های میزبانی خودمان است. اگر شما یک بسته نمایندگی را خریداری کنید و بخشی را برای وب سایت ها و وبلاگ های خود استفاده کنید، می توانید بقیه را برای پرداخت کل هزینه به فروش برسانید. در واقع این موضوع سبب می شود، شما هاست رایگانی برای پروژه های خود داشته باشید.

البته که دلیل عمده ای که یک فرد تصمیم می گیرد تا بسته ریسلر هاستینگ را بخرد، رسیدن به سود است. این کار ساده ترین راه برای این است که شما یک شرکت میزبانی وب برای خودتان داشته باشید بدون این که نیاز به پرداخت مخارج گزافی برای خرید سرور و تهیه مکانی برای اسکان آن ها داشته باشید.

 

مزایای نمایندگی فروش هاست شدن یا ریسلر هاستینگ شدن چیست؟

  • شما به شخصی برای کنترل خدمات هاستینگ و ویژگی های پیاده شده در هر بسته تبدیل می شوید.
  • به شما توانایی اجرای دیگر خدمات مانند طراحی وب و سئو را در کنار خدمات هاستینگ می دهد.
  • اعتماد و وفاداری مشتریان را در پی دارد.
  • صاحب درآمدی همیشگی خواهید شد.
  • می توانید از برند متعلق به شرکت خودتان استفاده کنید.
  • و مزایای دیگر

 

پس به طور کلی نماینده فروش شدن برای یک شرکت هاست با مزایای زیادی همراه است و شما می توانید کنترل خدمات میزبانی را در دست بگیرد. علاوه بر کسب سود از این راه و جبران هزینه های مربوط به میزبانی خودتان، می توانید کسب و کاری برای خودتان از این نوع میزبانی دست و پا کنید.

برای مشاهده پلهای ریسیلری هاست لینوکس سیپنل این لینک را مشاهده کنید نمایندگی هاست لینوکس

چگونه با ریسلری هاستینگ یا نماینده فروش هاست شدن، کسب درآمد کنیم؟

با داستن اکانت ریسلری، شما راه های زیادی برای کسب سود و درآمد خواهید داشت. از متداول ترین راه های کسب درآمد از بسته ریسلری هاستینگ به این شکل است:

  • به عنوان راهی برای ارائه خدمات دیگر مانند طراحی وب
  • به عنوان یک راه درآمدزایی برای توسعه دهندگان وب
  • به عنوان روشی با هزینه پایین برای شروع و ایجاد یک شرکت هاستینگ

همچنین بسیاری از طراحان و توسعه دهندگان وب در بسته های خود، مقدار زمان مشخصی از میزبانی را برای مشتریان خود رایگان می کنند. هنگامی که میزبانی رایگان پایان می یابد، مشتریان حق انتخاب برای ادامه همکاری با پرداخت هزینه ماهانه و یا انتقال وب سایت خود به یک هاست جدید را دارند که اکثرا اگر میزبانی خوب باشد تصمیم می گیرند با پرداخت هزینه ماهانه با همان شرکت ادامه دهند.

 

ریسلری هاستینگ یا Reseller Hosting چیست و چگونه می توان از آن کسب درآمد کرد؟
ریسلری هاستینگ یا Reseller Hosting چیست و چگونه می توان از آن کسب درآمد کرد؟

 چه مقدار درآمد می توانید از ریسلری هاستینگ (نمایندگی فروش یک شرکت هاستینگ) کسب کنید؟

 

مقدار پولی که شما می توانید از طریق نمایندگی فروش میزبانی کسب کنید، بی پایان است. بعضی از افراد هستند که درآمدی شش رقمی داشته اند و برخی دیگر فقط از آن به عنوان یک راه برای افزایش حداقل درآمد خود استفاده کرده اند.

بسیاری از طراحان و توسعه دهندگان وب، مبلغ بیشتری را از طریق طراحی و خدمات توسعه وب دریافت می کنند، اما از میزبانی نمایندگی فروش برای ایجاد یک درآمد مستمر استفاده کرده اند. به طور مثال، اگر یک طراح وب هر ماه یک مشتری جدید به دست آورد و همه آنها هم از میزبانی وب او استفاده کنند، پس از یک سال در واقع ۱۲ مشتری جدید برای میزبانی خواهد داشت که درآمد مناسب و مستمری برای او به حساب می آید.

 

جمع بندی

پس به طور کلی هنگامی که شما نمایندگی فروش هاست را به عهده می گیرید، فرصت های بی پایانی برای کسب درآمد برای شما به وجود می آید. بنابراین اگر شما توانایی ارائه خدمتی دارید که می تواند با استفاده از یک بسته میزبانی نمایندگی فروش هاست، رونق پیدا کند یا این که شما قصد دارید یک شرکت میزبانی وب برای خود راه اندازی کنید، این نوع از میزبانی یا هاست برای شما مناسب خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *