1 فروردین تا 31 فروردین با تخفیفات ویژه

تخفیفات عید نوروز

چرا باید هاست ویندوز را انتخاب کنید

چرا و به چه دلیل باید هاست ویندوز انتخاب کنیم
چرا باید هاست ویندوز را انتخاب کنید

در هاست ویندوز، سرور شرکت میزبانی سروای تی وب شما روی سیستم عامل ویندوز اجرا می شود. سیستم عامل ویندوز با داشتن امنیت و راحتی سطح بالا، می تواند سازگاری بسیار خوبی بین نرم افزار و سخت افزار ایجاد کند. همچنین ویندوز با داشتن ویژگی های بسیار مفید و کاربردی، برای بهبود و توسعه ی وب سایت شما کارآمد خواهد بود.

همان طور که می دانید ویندوز تنها انتخاب کاربران برای میزبانی وب (هاست) نمی باشد. صاحبان وب سایت همچنین می توانند از سیستم عامل یونیکس برای هاست وب سایت های خود استفاده کنند.(خرید هاست لینوکس) با این حال، ویندوز، به عنوان یک سیستم عامل محبوب، می تواند برای کسب و کار آنلاین شما مفید باشد و قابلیت ها مختلفی برای رفع نیازهای مربوط به میزبانی وب شما ارائه کند.

مزایای بسیاری در انتخاب یک پلت فرم میزبانی ویندوز وجود دارد. در حقیقت اگر وب سایت شما بر پایه .net یا ویژوال بیسیک باشد، هاست ویندوز تنها انتخاب شما خواهد بود چرا که هاست یونیکس با این زبان ها سازگار نمی باشد. سرور مبتنی بر ویندوز برای افرادی که با سیستم عامل ویندوز آشنا هستند، آسان تر است. در واقع آنها مجبور نیستند یک زبان برنامه نویسی جدید را تنها برای نگهداری و به روز رسانی وب سایت خود یاد بگیرند.

سرورهای ویندوز از .ASP (صفحات فعال سرور) و صفحات داینامیک (پویا) در پایگاه داده پشتیبانی می کند. در حالی که سرورهای یونیکس از آن پشتیبانی نمی کنند و بنابراین صاحبان وب سایتی که از این زبان اسکریپت محبوب استفاده می کنند به سمت پلت فرم میزبانی وب ویندوز خواهند رفت.

سرور ویندوز قادر است به داده های یک پایگاه داده اکسس دسترسی پیدا کند و آن ها را یکپارچه سازی کند. شما همچنین می توانید از هاست مبتنی بر ویندوز برای توسعه برنامه های مبتنی بر ویندوز در وب سایت خود استفاده کنید.

در حالت ایده آل، وب سایت و پلت فرم میزبانی شما باید قابل ارتقا باشد. با وجود سیستم عامل ویندوز که با زبان های برنامه نویسی چون PHP و MySQL سازگار است، پلتفرم هاست مربوط ملزم به آپدیت ها و تغییرات ضروری خواهد بود. با داشتن پلتفرم هاست ویندوز می توانید مطمئن باشید که از طرف شرکت مایکروسافت به صورت دوره ای به روز رسانی و پشتیبانی خواهید شد.

شما به عنوان یک صاحب وب سایت، قبل از این که پلتفرم هاست وب سایت خود را انتخاب کنید، باید بتوانید نیازها و تکنولوژی های مورد استفاده شده وب سایت خود را شناسایی و ارزیابی کنید. به عنوان مثال باید بدانید وب سایت شما با چه زبان برنامه نویسی ای، نوشته شده است.

بنابراین اگر اسکریپت ها در ASP یا ASP.NET پیشرفته نوشته شده باشند، هاست ویندوز یک پیش نیاز و انتخاب قطعی برای وب سایت شما خواهد بود. همچنین در مواردی که شما نیاز به یکچارچه سازی با پایگاه داده هایMS SQL، پایگاه داده های اکسس و سایر ابزارهای مایکروسافت دارید، ویندوز می تواند تنها انتخاب شما باشد.

برای خرید هاست ویندوز به لین زیر مراجعه بفرمائید

خرید هاست ویندوز پلسک

آخرین نسخه سیستم عامل ویندوز با محبوبیت فراوان خود یک پلت فرم قابل اعتماد و پایدار برای هاست ویندوز به حساب می آید. با این حال، قبل از اینکه تصمیم بگیرید که آیا از یونیکس، لینوکس و یا میزبانی مبتنی بر ویندوز استفاده کنید، بهترین کار این است که نوع وب سایت خود و آن چه که به عنوان هدف در شرایط برابر می خواهید به آن دست پیدا کنید را تعیین و بررسی نمایید.

جهت دریافت یک گیگ هاست سیپنل پولی به صورت رایگان از لینک زیر استفاده کنید بدون محدودیت بدون تبلیغات

هاست سیپنل رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *