سروای تی

۱۰% تا ۹۹% تخفیف جشنواره عید نوروز

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

سال نو حال نو 

[/vc_column_text][vc_column_text]

تخفیف های ویژه نوروزی سرو ای تی را از دست ندهید 

مانند سالهای قبل از سال ۸۷ کنار شما هستیم اما این سال با تخفیف های ویژه

 

[/vc_column_text][vc_btn title=”لینک جشنواره نوروزی ما” color=”danger” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Fsarv-it.com%2Foff99%2F|||”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

شکرانه ارزشمند قدردانی برای مجموعه سروای تی

برگ زرین دیگر از مهندسین جوان کشور در مجموعه ما ورق خورد . خورسندیم یک سال دیگر هم کنار شما بوده ایم و اقتخار میزبانی کاربران ایرانی را داشته ایم .

بر  این باوریم در سالی که گذشت و پر از فرازو نشیب های ارزی و اقتصادی بود آن را به یاری شما مشترکین عزیز با سربلندی پشت سر گذاشتیم و خانواده بزرگ سروای تی را همچنان بزرگتر کردیم .

با لطف خداوند متعال و نیات که داشتیم سعادت و موفقیت در این سال نیز برای خانواده بزرگ سروآی تی نصیب شد . میبالیم که در سال جدید نیز با توجه به برنامه ریزی هاس انجام شده و تلاش متخصصین و البته به یاری مشترکین عزیزمان از این سال هم پیشرفته تر و پر قدرت خواهیم تاخت.

یا مقلب القلوب و الابصار ، یا مدبر الیل و النهار،یا محول الحول و الاحوال ، حول حالنا الی احسن الحال

آرزو داریم خداوند رحمان دعای مان را مستجاب سازد و در سال جدید سرانجام کار چنان کند که او خشنود باشد و ما رستگار.

با تبریک سال جدید به حضور تک تک اعضای مجموعه سروای تی از کارکنان، مسئولان،مشاوران گرفته تا ، عاملین فروش ، نمایندگی ها، همکار و افراد و سازمان های مشتری و سایر همراهان؛ برای همه این عزیزان سالی سرشار از سلامتی، سربلندی، سعادت و ثروت حلال آرزومندیم.

امیدواریم این تخفیف ویژه استارتی برای شروع سالی پرقدرت با مشترکین جدید و سالی بدون مشکلات جامعه و جهانی بوده باشد و امیدواریم و دعا میکنیم که هر چه سریعتر این معضل ویروس کرونا نابود شود و همه دنیا به آرامش برسند[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *