25 درصد تخفیف سرور مجازی ایران کد تخفیف : irani

مزایا و معایب هاست رایگان

تاریخ انتشار 

تاریخ انتشار:

تاریخ بروزرسانی :

هاست رایگان

هاست رایگان چیست؟

هاست به طور کلی به ذخیره سازی اطلاعات وب سایت ها گفته می شود. می توان به کمک  هاست رایگان  برای ذخیره سازی اطلاعات با حجم زیاد اقدام کرد. اطلاعات ذخیره شده در این بخش بین کاربران سایت و در خود سایت تبادل می شود.  دستیابی به این اطلاعات برای کاربران و صاحبان سایت امکان پذیر است و افراد خارجی نمی توانند به این اطلاعات هیچ گونه دسترسی داشته باشند.  در این سایت شما به راحتی می توانید به  هاست رایگان دسترسی پیدا کرده و برای دریافت رایگان آن اقدام کنید. تعریف اصلی هاست  رایگان  در واقع این گونه می باشد: فضایی که از سرور واقعی کوچک تر می باشد، این فضا برای نگهداری اطلاعات وب سایت های شما استفاده می گردد.  هاست رایگان  در واقع نوعی سخت افزار محسوب می شود و به سیستم شما متصل می گردد.

کاربرد هاست رایگان

هاست رایگان  می تواند ذخیره سازی اطلاعاتی مانند عکس ها و فایل ها و حتی فیلم ها و  موسیقی هایی که قصد دارید بر روی سایت قرار دهید یا بر روی سایت قرار داده اید را، برای شما انجام دهد. کارکرد این سخت افزار به صورت 24 ساعته می باشد و برای  استفاده از آن حتما باید به نت متصل بود. استفاده از این سخت افزار به تنهایی نمی تواند چندان کارساز باشد و بهتر است از آن در کنار دامنه، استفاده شود. ترکیب این دو می تواند گزینه بهتری برای ذخیره سازی اطلاعات باشد. شما می توانید یک هاست بسازید و برای ساخت آن به یک سرور نیاز خواهید داشت.

هاست رایگانمزایا و معایب هاست

البته این قابلیت اتصال دائمی  هاست رایگان  به نت و ذخیره سازی دائمی، می تواند کمی دردسر آفرین باشد، در حقیقت متصل بودن شبانه روزی به نت می تواند میزان هزینه های شما را به شدت افزایش دهد و از نظر اقتصادی نمی تواند توجیه اقتصادی داشته باشد. فضای یک  هاست رایگان  بر اساس میزان نیاز افراد تعیین شده است و شما در هنگام خرید هاست می توانید بر اساس نیاز خود هاستی با فضای زیاد یا کم بخرید. در سایت ما میتوانید  به  هاست رایگان  دسترسی داشته باشید و با خرید آن در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

انواع هاست

از انواع هاست ها برای مصارف گوناگون استفاده می شود و برای هر کاری از نوع خاصی از هاست استفاده می شود. هاست اشتراکی، بیشترین درصد انواع هاست ها را تشکیل می دهد و تعداد آن نسبت به نمونه های دیگر بیشتر است. تعدادی از هاست ها در کنار هم، هاست اشتراکی  را تشکیل می دهند. هاست اختصاصی، به صورت تکی در اختیار یک سرور قرار دارد و از تمامی منابع آن برای این هاست استفاده می گردد. هاست ابری،  از جدیدترین و بروز ترین هاست ها محسوب می گردد و به صورت مجموعه ای از سرورها می باشد. این سرورها به هم متصل هستند و در صورت قطعی یکی از آن ها، سرور دیگری جایگزین آن می گردد.  هاست کلاد لینوکس،  جلوی استفاده بی رویه از منابع را در یک سایت می گیرد و میزان مصرف هاست را به حالت عادی برمی گرداند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب وبلاگ