25 درصد تخفیف سرور مجازی ایران کد تخفیف : irani

پایان فروش رسمی ویندوز 7

تاریخ انتشار 

تاریخ انتشار:

تاریخ بروزرسانی :

شرکت مایکروسافت از ابتدای هفته اخیر فروش رسمی سیستم عامل ویندوز 7 را متوقف کرد. این شرکت از نظر نرم‌افزاری پشتیبانی این سیستم عامل را تا سال آینده ادامه خواهد داد و پس از آن همه کاربران این سیستم عامل باید ضمن خداحافظی با این سیستم عامل بدنبال جایگزین باشند.
با بررسی جزییات در خدمت شما هستیم.
سیستم عامل ویندوز هفت از جمله موفق‌ترین سیستم عامل‌های تولیدی شرکت مایکروسافت بوده که در پنج نسخه مختلف برای مصارف گوناگون پس از ناموفق بودن سیستم عامل ویندوز Vista به بازار ارائه شد.
مایکروسافت در دی ماه آینده یک راهکار نرم افزاری برای به روزرسانی کلیه سیستم عامل‌های قدیمی این شرکت به سیستم عامل ویندوز هشت ارائه خواهد کرد که به شما اجازه می‌دهد که از هر نسخه قدیمی سیستم عامل ویندوز که استفاده می‌کنید به ویندوز 8.1 به روزرسانی انجام دهید.
شایان ذکر است سیستم عامل ویندوز هفت با داشتن بیش از 70% ضریب نفوذ در میان کاربران رایانه‌ها پس از ویندوز ایکس پی معروف‌ترین سیستم عامل رومیزی محسوب می‌شود. مایکروسافت در ماه اخیر ویندوز 10 را برای پیش نمایش به کاربران ارائه کرد که در واقع یک جهش بزرگ برای سیستم عامل ویندوز محسوب می‌شود. کاربران این سیستم عامل پس از ارائه عمومی آن می‌توانند کلیه وقفه‌های موجود میان سیستم عامل رومیزی و همراه خود را از بین ببرند و به صورت یکپارچه به انجام کار بر روی نرم‌افزارهای خود بپردازد زیرا در واقع سیستم عامل ویندوز 10 بدون هیچ تغییری بر روی کلیه سخت افزار های دستگاه های همراه، رومیزی و تبلت قابل نصب است. البته باید توجه کرد که یکی از اشتباهات مایکروسافت که باعث کاهش فروش محصولاتش در چند سال اخیر شده همین یک پارچگیست زیرا هیچ کاربری مایل نیست یک سیستم عامل حجیم را برای مثال بر روی تبلت خود حمل کند که تقریبا نیمی از فضای دستگاهش را اشغال میکند. در عین حال آنطور که مدیر عامل مایکروسافت میگوید مایکروسافت با دورنمایی جدید راهی را برای رسیدن به عرش در 10 سال آینده در دستور کار دارد. باید صبر کنیم و ببینیم که در تحقق این هدف تا چه حد موفق خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *