25 درصد تخفیف سرور مجازی ایران کد تخفیف : irani

بهترین زمان برای خرید سرورمجازی vps

تاریخ انتشار 

تاریخ انتشار:

تاریخ بروزرسانی :

بهترین زمان برای خرید سرورمجازی vps
بهترین زمان برای خرید سرور مجازی VPS

بهترین زمان برای خرید سرور مجازی VPS

اگر بالاخره آماده شده‌اید که وب سایت و پروژه‌ی تحت وب خود را راه اندازی کنید و یا پروژه‌ی فعلی خود را گسترش دهید، قطعا با گزینه‌ی خرید سرور مجازی VPS روبرو شده‌اید. برای عموم وب سایت‌ها و پروژه‌‌های تحت وب یک دامنه و هاست اشتراکی کافی است، اما چه زمانی می بایست به فکر ارتقا و مهاجرت از سرویس‌های اشتراکی میزبانی به سرور مجازی VPS باشید؟

همیشه به همراه انتخاب‌های مهم، چالش های جدیدی نیز ظاهر می‌شوند. در ابتدا ما بررسی می‌کنیم که سرور مجازی VPS به صورت کلی چیست، و سپس مواردی که به خاطر آنها باید به فکر ارتقا و مهاجرت باشید را مطرح خواهیم کرد.

سرور مجازی یا Virtual Private Server چیست؟
سرور مجازی یا ‌Virtual Private Server که به اختصار VPS نامیده می‌شود در واقع یک سرور اختصاصی قدرتمند است که با نرم افزارها و تکنولوژی‌های مجازی سازی به چند تکه کوچک‌تر در قالب سرورهای مجازی تقسیم شده است. این قطعه‌های کوچک‌تر منابع اختصاصی (RAM، CPU و Disk) خود را دارند.

چه زمانی باید به فکر خرید سرور مجازی VPS باشید؟
برای آنکه بتوانید تعیین کنید چه زمانی وب سایت یا پروژه‌ی شما برای ارتقا به سرور مجازی آماده است، می توانید ۸ مورد و نشانه‌ی زیر را ملاک زمان ارتقا و مهاجرت به VPS در نظر بگیرید.

۱- شما نگران امنیت هستید
اگر شما نیاز به امنیت مضاعف برای وب سایت و پروژه‌ی خود دارید و نیاز به پیاده سازی سیستم‌های مانیتورینگ پیشرفته جهت حصول اطمینان از عملکرد، لازمه‌ی تجارت شماست، می‌توانید به ارتقا فکر کنید. شما در سرورمجازی VPS می توانید منابع قابل اطمینانی را در اختیار داشته باشید و امنیت وب سایت و پروژه‌ی خود را همانطور که انتظار دارید فراهم نمایید.

۲- شما ترافیک در حجم بالا دریافت می کنید
اگر به تازگی وب سایت خود را راه اندازی کرده‌اید و ترافیک قابل توجهی از بازدیدکنندگان ندارید، بهتر است سرویس‌های میزبانی اشتراکی را مد نظر بگیرید. اما اگر بازدیدکنندگان وب سایت شما پیوسته در حال افزایش هستند، بهتر است به فکر ارتقا باشید. در یک تجارت آنلاین کند شدن و در بعضی مواقع از دسترس خارج شدن وب سایت به دلیل کمبود منابع یک نقطه ضعف بزرگ محسوب می شود. به همین علت اگر پیش بینی می کنید تعداد بازدیدکنندگان شما قرار است زیاد شود، قبل از بروز مشکل به فکر مهاجرت به سرور مجازی باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *