25 درصد تخفیف سرور مجازی ایران کد تخفیف : irani

خدمات گسترده ای که امروزه شرکت های میزبانی وب ارائه می دهند

خدمات گسترده ای که امروزه شرکت های میزبانی وب ارائه می دهند

تاریخ انتشار 

تاریخ انتشار:

تاریخ بروزرسانی :

خدمات گسترده ای که امروزه شرکت های میزبانی وب ارائه می دهند
خدمات گسترده ای که امروزه شرکت های میزبانی وب ارائه می دهند

خدمات گسترده ای که امروزه شرکت های میزبانی وب ارائه می دهند

خدمات گسترده ای که امروزه شرکت های میزبانی وب ارائه می دهند

امروزه شرکت های میزبانی وب تنها ارائه دهنده خدمات میزبانی وب نیستند. آن ها چندین سرویس مرتبط دیگر را نیز ارائه می دهند که بسیاری از آن ها می توانند برای کسانی که می خواهند وبلاگ یا وب سایت برای کسب  و کار خود ایجاد کنند، یک فروشگاه خدمات چند منظوره به حساب بیایند. در زیر برخی از مهمترین سرویس ها و خدماتی که شرکت های میزبانی وب ارائه می دهند را برای شما بیان می کنیم.

 

۱- وب سایت ساز

 

در حال حاضر بسیاری از میزبان های وب ارائه دهنده ساختارهای ساده و پیچیده وب سایت هستند که به مشتریان اجازه می دهند تا سریعا پس از ثبت نام در برنامه میزبانی وب، سایت خود را ایجاد کنند. بسیاری می خواهند سایت های خود را با حداکثر سرعت ممکن با حداقل نیاز به درک جزئیات فنی، راه اندازی کنند. شرکت های میزبانی وب ظاهرا این موضوع را را تایید می کنند، به همین دلیل است که بسیاری از آن ها هم اکنون وب سایت ساز را ارائه می دهند. شرکت هایی مانند Weebly و Wix وجود دارند که از خدمات وب سایت ساز رایگان به عنوان “طعمه” برای مشتریان استفاده می کنند. آن ها به مشتریان فرصت می دهند تا وب سایت های حرفه ای را به صورت رایگان ایجاد کنند و به نوبه خود میزبان قابل اعتمادی (از لحاظ هزینه) برای سایت شان ارائه دهند.

 

۲- طراحی وب

 

طراحی وب با وب سایت سازها تفاوت دارد. شرکت های میزبانی وبی وجود دارند که در واقع خدمات میزبانی وب حرفه ای را ارائه می دهند. این خدمات طراحی وب معمولا برای کسانی است که از یک بسته وب میزبانی خاص استفاده می کنند و نیاز به ارتقاء و بهبود در طراحی دارند. سایت های آن ها ممکن است به منظور استفاده از فن آوری های جدید و یا ویژگی های جدید بسته میزبانی وب ، مورد بررسی قرار گیرند. گاهی اوقات بهتر است از خدمات طراحی وب، میزبان وب استفاده کنید زیرا آن ها در مورد نحوه طراحی سایت برای میزبانی که ارائه می دهند، تسلط دارند. آن ها می توانند پیشنهاد و توصیه هایی در مورد آنچه که باید انجام دهید و انجام ندهید داشته باشند تا اطمینان حاصل شود که وب سایت در حالت بهینه و مسیر مطلوبی قرار دارد.

 

 

۳- ثبت نام دامنه

 

ثبت نام دامنه یکی از اولین خدمات مرتبطی است که میزبان ارائه می دهد. شرکت های زیادی وجود دارند که به راحتی ثبت دامنه را با بسته های میزبانی وب خود پیوند می دهند. همچنین کسانی هستند که خدمات را به طور جداگانه ارائه می دهند. اکثر آن ها در ثبت نام دامنه برای کشور یا منطقه خاص خود تخصص دارند. برای مثال، یک میزبان وب موجود در انگلستان، نام دامنه .uk و .london را ارائه می دهد. علاوه بر این، در سالهای گذشته، میزبان های وبی وجود داشته اند که قادر به ثبت دامنه های  جدید مانند .cafe، .restaurant،    .club  و  .store  هستند.

 

۴-  گواهی SSL

 

یک میزبان وب می تواند به صاحبان سایت کمک کند تا سایت خود را از طریق گواهینامه های SSL امن کنند. میزبان وب، کسانی نیستند که این گواهینامه را اعطا می کنند. آن ها به سادگی آن ها را از ارائه دهندگان گواهی معتبر مانند GeoTrust دریافت می کنند. داشتن یک گواهی SSL به معنای رمزگذاری اطلاعات حساس در یک وب سایت است. این مطلب به ویژه برای سایت هایی که ثبت نام کاربر برای مثال در سایت های تجارت الکترونیک یا فروشگاه آنلاین را می پذیرند، اهمیت دارد. بنابراین مهم است که اطلاعات برای جلوگیری از سرقت و طرح های جعلی مانند فیشینگ رمزگذاری شوند. گواهینامه های SSL می توانند به روش های مختلف ارائه شوند. این موضوع می تواند یک حفاظت اولیه برای وب سایت در سطح ابتدایی باشد، حفاظتی که شامل همه سایت ها و زیر دامنه ها و یا حفاظتی در نظر گرفته شده برای کسب و کار باشد. گواهینامه های SSL معمولا با حضور یک آیکن “قفل” در مرورگر، در قسمت نوار آدرس به طور خاص ظاهر می شود. شایان ذکر است که گزارشات نشان می دهند که رمزگذاری SSL می تواند به افزایش رتبه بندی جستجوی گوگل کمک کند.

 

 

 

 

۵- بهینه سازی موتور جستجو

 

یک میزبان وب فقط با قرار دادن یک وب سایت و راه اندازی آن راضی نمی شود. کسانی هستند که به بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) نیز اهمیت داده اند. پس از ارائه راه حلی برای ساخت و استفاده از یک وبلاگ یا وب سایت، آن ها همچنین خدماتی را برای اطمینان از اینکه سایت درجستجوی کلمات کلیدی قابل رقابت باشد، ارائه می دهند.  سئو دارای جنبه های بسیاری است و فقط مربوط به بهینه سازی محتوا با قرار دادن کلمات کلیدی خاص نیست. تکنیک های بهینه سازی در طراحی سایت نیز باید اجرا شود. بایدها و نبایدهای زیادی باید رعایت شود تا جستجوپذیری را افزایش و جریمه یا پنالتی هایی که توسط گوگل انجام می شود را کاهش دهد. علاوه بر این، راه ساخت پیوند ( link building) نیز وجود دارد.

 

  1. ۶٫ بازاریابی آنلاین

 

اگرچه شرکتهای میزبانی وبی که راه حل های بازاریابی آنلاین را ارائه می دهند، زیاد نیستند، اما اگر برخی از آن ها را پیدا کردید که به مشتریان میزبانی خود در ارتقاء وب سایتشان کمک می کنند، تعجب نکنید. پس از ارائه همه موارد برای راه اندازی یک سایت، آن ها همچنین خدماتی برای افزایش اعتبار، آگاهی و محبوبیت یک سایت ارائه می دهند. این سرویس می تواند نوعی ساده مانند بازاریابی از طریق ایمیل یا اینکه بسته کامل بازاریابی وب سایت را در برگیرد که شامل سئو و بازاریابی رسانه های اجتماعی است. با این حال، فقط یک نکته برای کسانی که می خواهند این راه حل های بازاریابی آنلاین را امتحان کنند: اطمینان حاصل کنید که شرکت ارائه دهنده این خدمات دارای یک رزومه و عملکرد خوب در این زمینه بوده است.

 

شرکت های میزبانی وب امروز مانند تلفن های همراه مدرن هستند. هرچند هنوز هم به عنوان “تلفن” به آن ها اشاره می شود، اما کارایی آن ها بیش از یک تلفن است. تاکید بر تلفن ها در حال حاضر بیشتر بر روی دوربین، صفحه نمایش، عمر باتری و سایر ویژگی های آن ها است، اما نباید فراموش کرد که انتظار اصلی از ان ها برقراری تماسی با کیفیت است. شرکت های میزبانی وب چندین سرویس مهم دیگر را ارائه می دهند که به آن ها امکان می دهد تا تقریبا همه اقدامات مورد نیاز برای شروع و اجرای سایت یا وبلاگ را فراهم کنند.  با این حال، فراموش نکنید که خدمات میزبانی آن ها باید قابل اطمینان باشد، و دیگر خدمات دیگری که ارائه می شوند نباید باعث شوند تا از کیفیت خدمات میزبانی آن ها بکاهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *