25 درصد تخفیف سرور مجازی ایران کد تخفیف : irani

همه چیز درباره هاست لینوکس

یکی از انواع هاست ها، هاست لینوکس است. هاست لینوکس نسبت به هاست های دیگر دارای ویژگی هایی است که سبب سرعت بالا و نوع کاربری فوق العاده هاست شده و کیفیت سایت را افزایش می دهد. به همین آشنایی با این نوع هاست بسیار مهم است تا فضایی که برای سایت خود در نظر می گیرید بهینه و کارآمد باشد.

تاریخ انتشار 

تاریخ انتشار:

تاریخ بروزرسانی :

همه چیز درباره هاست لینوکس

پیش از آنکه به بحث مربوط به هاست لینوکس بپردازیم، بهتر است شناخت کافی در مورد هاست را داشته باشید. هاست (Host  ) در زبان انگلیسی به معنای میزبان است. در دنیای وب به فضایی گفته می شود که می تواند فایل و اطلاعات بسیاری را درون خود نگه داری کند. به طور کلی اطلاعاتی که در درون یک سایت نمایش داده می شود، در هاست یا میزبان توسط ادمین سایت بارگذاری می شود. اینکه هاست مورد نظر با توجه به حجم اطلاعات سایت شما باید چه میزان فضایی را در شبکه اشغال کند باید توسط ادمین سایت انتخاب شود. برای کسانی که قصد خرید هاست را دارند لازم است که با انواع هاست آشنا باشند تا بتوانند خرید فوق العاده ای را در خرید هاست خود تجربه کنند.

 

هاست لینوکس یک نوع هاست است که سیستم عاملی که بر روی سرور قرار دارد، لینوکس می باشد. جالب است بدانید اینکه هاست لینوکس را برای خود خریداری کنید نیازی به داشتن اطلاعات در مورد سیستم عامل لینوکس ندارید. در تمام هاست ها شما تنها با پنل کاربری یا محیط مدیریت هاست در ارتباط هستید و از آن طریق هاست خود و اطلاعاتی که روی هاست خود قرار داده اید را مدیریت می کنید. محیط مدیریت هاست لینوکس به طور کامل کاربر پسند گرافیکی است و یادگیری کار با آن بسیار آسان است. پیش از آنکه هاست مورد نظر را خریداری کنید باید بدانید که نوع هاست بسیار مهم است. اینکه چه نوع هاستی مناسب می باشد نکته بسیار مهمی است. قبل از هر چیز باید به ویژگی هایی که هر نوع هاست دارد مسلط باشید.

 

بررسی ویژگی های هاست لینوکس

هاست لینوکس دارای ویژگی فراوانی است که یکی از این ویژگی ها امنیت بالای این نوع از هاست می باشد که باعث شده طرفداران بسیاری را جذب نماید. هاست لینوکس به دلیل اینکه سیستم عامل لینوکس را بر روی سرور خود دارد و اینکه در توزیع های مختلفی ارائه می شود، دارای امنیت بالایی است. امنیت در وب ارزش بالایی دارد، اینکه اطلاعات یک سایت به صورت ایمن در هاست ذخیره شود برای تمام صاحبان مشاغل اهمیت بالایی دارد. همانطور که می دانید سیستم عامل لینوکس یک سیستم عامل بهینه است، همین امر سبب می شود عملکرد، سرعت اجرا و کاربری هاست لینوکس نسبت به دیگر انواع هاست ها بالا باشد.

 

یکی از زبان هایی که برای طراحی وب مورد استفاده قرار می گیرد و طرفدار بسیاری دارد، زبان php است. هاست لینوکس توانسته است به خوبی این زبان را پشتیبانی کند. در میان بانک های اطلاعاتی که برای ذخیره داده ها در طراحی سایت مورد استفاده قرار می گیرد و در میان برنامه نویسان بسیار محبوب است، بانک اطلاعاتی MYSQL است، هاست لینوکس توانسته است امکان استفاده از آن را با سرعت بالا و کاربری کامل به کاربران خود بدهد. یکی از فوق العاده ترین امکاناتی که هاست لینوکس به کاربران خود ارائه می دهد، راه اندازی سیستم های مدیریت محتوایی است که امروز بسیار رایج و پر کاربرد هستند، سیستم مدیریت محتوا به نام وردپرس، جوملا و … که در این نوع هاست با امنیت و سرعت فوق العاده ای نسبت هاست ویندوز در اختیار کاربران قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *